ח"כ מעוז: "הצעת יש עתיד הייתה אייטם פוליטי"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ מעוז: "הצעת יש עתיד הייתה אייטם פוליטי"

    ח"כ אבי מעוז בריאיון ל'קול חי': "צריך לחקור עד תום את אסון מירון, בעיקר לגבי העתיד. לחקור ללא שטיקים, ולמצוא את האשמים. הצעת יש עתיד זה אייטם פוליטי, והראיה שאת הפיצויים הם לא העלו. לכן הצבענו נגד"

    ח"כ אבי מעוז על דוכן הכנסת צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

    ח"כ אבי מעוז שב ומצהיר כי יתמוך בממשלה בהימנעות של רע"מ: "אנחנו כבר אמרנו את דעתנו, על פי הנחיית הרב טאו, אנחנו יכולים לתמוך בממשלה בהימנעות של עבאס אם האפשרות האחרת היא שתקום ממשלת שמאל על מלא. האלטרנטיבה היא הרבה יותר גרועה".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, התייחס ח"כ מעוז לנושא ועדת חקירה לאסון מירון ואמר: "ברור שצריך לחקור. זה אירוע בגדר אסון לאומי. צריך לחקור עד תום גם לגבי העבר ובעיקר לגבי העתיד. אין ספק שנמצא את הדרך הנכונה לחקור, ללא טיוח ונדע את האמת ונדע מה הכשלים, איפה היו ליקויים ומי היו אחראים".

    מעוז הסביר מדוע הם התנגדו להצעה שעלתה אתמול בוועדה המסדרת: "אתמול זה הגיע לוועדה בתור אייטם פוליטי לחלוטין ולא היה בזה שום דבר ענייני. אנחנו ביקשנו להעלות הצעה אחרת וגם ביקשנו להעלות הצעה לעזרה למשפחות – אבל לא העלו את זה. אתמול זה היה פוליטי אז הצבענו גם אנחנו באופן פוליטי. אנחנו בעד חקירה".

    עוד הוסיף מעוז: "אנחנו בציונות הדתית מכינים את המתווה שיאפשר חקירה אמיתית ונביא לכנסת את ההצעה שתקום ועדה שתהיה לה את כל הסמכויות של ועדת חקירה ממלכתית על מנת שהיא באמת תגיע לחקר האמת".



    0 תגובות